FANDOM

1,927,944 Pages

StarIconGreen
LangIcon
​Wear My Jacket

This song is by The Hamptons.

I see you everyday girl
There's something I'd like to tell ya
If you just listen to the words

You can wear my jacket
To let 'em know you're mine
Hold my hand girl
You know I ain't ashamed
Do you know what love is?
But it's gotta feel this way
You're the one hey hey
You're the one

You can wear my jacket
To let 'em know you're mine
Hold my hand girl
You know I ain't ashamed
Do you know what love is?
But it's gotta feel this way
You're the one hey hey
You're the one

I watch you in the halls everyday
I wanna stop you girl but I don't what to say
And lookin' at you girl makes me feel crazy
My friends wanna play but I ain't got time for the game
They say, "lil chris why you acting like this?"
And I don't really know why I'm acting like this
Got them butterflies in my stomach, and they ready to fly
So talk with me, just walk with me

You can wear my jacket
To let 'em know you're mine
Hold my hand girl
You know I ain't ashamed
Do you know what love is?
But it's gotta feel this way
You're the one hey hey
You're the one

You can wear my jacket
To let 'em know you're mine
Hold my hand girl
You know I ain't ashamed
Do you know what love is?
But it's gotta feel this way
You're the one hey hey
You're the one

Can't wait to walk you home from school
And you don't even ask 'cause you know I wanna do it
And if you want some candy girl, let's go to the store
Get whatever you like, do you want a lil more?
I especially love the love notes that you write
And I can't go to sleep till I read 'em every night
And this feelin' that I'm feelin' babe, it's a natural high
And it feels good girl
You make me feel real good girl

I know I never really knew what love is
Until the day we had our first kiss
And now I'm gonna love you forever girl
I'm gonna love you forever
Ooh yeah yeah yeah
Can't say I know what our future is
Rest assure I'm gonna cherish this
I feel I'm gonna love you forever girl
I feel like loving you

You can wear my jacket
To let 'em know you're mine
Hold my hand girl
You know I ain't ashamed
Do you know what love is?
But it's gotta feel this way
You're the one hey hey
You're the one