Fandom

LyricWiki

Scroobius Pip:Try Dying Lyrics

1,870,075pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

StarIconGreen
LangIcon
Try Dying

This song is by Scroobius Pip.

The last thing on my list of things to do is try dying
If you wanna live forever then you will die trying
Inevitable like the weather, there's no use in lying,
Death makes life worth living, so stop crying

Are you listening?
Are your ears open for christening?
'Cause I'm pissing in the very same well you've been wishing in
'Til it's glistening,
Ain't a nice image but it's a clear one
Listen hear son,
This ain't dismissive, this is fearsome

Fearsome fearsome I fear some things,
But I don't fear death, or other natural rumblings
Paranoia wrapped up
In loosely factual fumblings
The end is never how I go from your day with fun things

Feel the need to be the one right now to highlight,
Nothing of significance will happen in your life,
Damn that feels harsh!
I guess it's why we fly
Into every headline of fear-mongering lies

The last thing on my list of things to do is try dying
If you wanna live forever then you will die trying
Inevitable like the weather, no use in lying,
Death makes life worth living, so stop crying

Life ain't a bitch and death ain't a skeleton
To personify that shit is a way of repelling them
Thousands of people stood alone in a crowd
Waiting to be covered by a burial shroud

The sky is falling!
(Nah it ain't it's just rain)
The sky is falling!
(Nah na-nah it's barely spitting)
The sky is falling!
(The sky ain't falling, everything remains the same, you've still got work in the morning)

You can't hide from the hearse ride,
Whoever said that shit could reverse lives,
You can't hide from the hearse rides,
You can't hide from the hearse rides,
You can't hide

Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Nah it ain't me, nah it ain't me

Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Nah it ain't me, nah it ain't me

Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Nah it ain't me, nah it ain't me

Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Nah it ain't me, nah it ain't me

Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Nah it ain't me, nah it ain't me

Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Nah it ain't me, nah it ain't me

Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Who's that waiting down by the graveyard?
Nah it ain't me, nah it ain't me

The last thing on my list of things to do is try dying
If you wanna live forever then you will die trying
Inevitable like the weather, there's no use in lying,
Death makes life worth living, so stop crying

Also on Fandom

Random Wiki