Fandom

LyricWiki

East Sidaz:Shit Hits The Fan Freestyle (Peter Stonez) Lyrics

1,869,518pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

StarIconGreen
LangIcon
Shit Hits The Fan Freestyle (Peter Stonez)

This song is by East Sidaz.

Yeah,
Ya boy is back,
Pete Stonez,
It's a freestyle,
Yo,

Y'all know me it's the kid comin through,
Still lightin up and smokin that shit in the crib wit the crew,
What I did in a month you won't do,
But it's hard to find a girl in my arms these days that won't screw,
Teenagers go crazy over cum,
So the next couple of bitches I fuck, just maybe older ones,
After she takes off her clothes, to the shower,
But I still gotta go the pimp way and switch hoes every hour,
I'm chillin rollin a blueberry blunt,
Sittin back, tryin to figure out how many hoes I screw every month,
If they want me they just call me, they know I'm ready,
I'll pull up in a 'vette, and I'm talkin bout that '05 Chevy,
So hop off cause the ball's on my court,
I been famous in Queens but now I'm known in all of New York,
I'm at clubs and they settin my hits up,
But if there's bitches, I can't leave a club without gettin my dick sucked,
Yeah,

Haha,
That's it,
Mothafuckas,
What's good,

Also on Fandom

Random Wiki