Fandom

LyricWiki

Eamon:Somethin' Strange Lyrics

1,870,222pages on
this wiki
Add New Page
Talk6 Share

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

StarIconBronze
LangIcon
Somethin' Strange

This song is by Eamon and appears on the album I Don't Want You Back (2004).

ohhh yeahhh
ahhh yeahhh

(chorce)
I'm seeing sumthin I ain't seen before yeahhhhahhh
(sumthin sumthin strange sumthin strange) yeahh (yeahh) Yeah
could it be your actin like a whore yeahhh
(sumthin sumthin strange sumthin strange) YEAH

When I meet you everything seemed right,
but the truth is you fucked on the first night,
it sank in slow, now I know your a hoe
yo I shoulda listend when my friends told me so
I thought this would last,
but I realise that your just a peice of ass,
I know your game, chicks are all the same,
your lookin kinda funny and your actin kinda strange

(chorce)

I caught you in the club last week
you looked like a freak in the VIP
sittin on laps, and suckin on necks
actin like a slut cuz you tripin on X
I Fliped, I was gonna hurt her
then my boy said CHILL over murder
I was feelin nice till my boy told me
he just saw da bitch bounce wit Milk Dee

(Milk Dee)
who me? MC am I
E I didn't know thats your hoe dats why
I, took her to the bathroom,
I had her face in da bowl wit a tight grip hold
loseing control when I hit it
I didn't have a clue, if i knew she was u I wouldnt of did it
thats my word
true clue, so fuck whatcha heard
it aint no beaf when it comes to a bird
WERD

(chorce)X2

YEAH
YEAH
YEAH

Also on Fandom

Random Wiki