FANDOM

1,940,742 Pages

StarIconBronze
CertIcon
LangIcon
Rock Shit Hot

This song is by Danko Jones and appears on the compilation album I'm Alive and on Fire (2001).

Original video
Bring it up

I'm overdue to due you and it's gonna be a good time
I never try to hurry up I take my time oh yeah
Pretty girls, little girls, sexy girls, girls call me up at home
Like what they see, sex appeal, cop a feel, take me all the way home

My Mama made me for one thing
Get up on stage and sing
I dedicate my throat to rocking the spot
'Cause when you wanna rock you gotta rock shit hot

A beautiful girl? There's a dozen in line
I never try to hurry up I take my time
Pretty please, I'm on my knees, don't be a tease,
you're looking more than sexy
I can tell feelings gel....Oh Yeah!

My Mama made me for one thing
Get up on stage and sing
I dedicate my throat to rocking the spot
'Cause when you wanna rock you gotta rock shit hot

Alright

Written by:

written by Danko Jones

External links