FANDOM

1,941,238 Pages

StarIconGreen

Gonna Make You Sweat (1990)Edit

C+C Music Factory - Gonna Make You Sweat

Gonna Make You Sweat

  1. Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)
  2. Here We Go, Let's Rock & Roll
  3. Things That Make You Go Hmmm...
  4. Just a Touch of Love (Everyday)
  5. A Groove of Love (What's This Word Called Love?)
  6. Live Happy
  7. Oooh Baby
  8. Let's Get Funkee
  9. Givin' It to You
  10. Bang That Beat
  11. Bonus

Anything Goes! (1994)Edit

C+C Music Factory - Anything Goes!

Anything Goes!

  1. Let's Get Started
  2. Bounce to the Beat (Can You Dig It?)
  3. Do You Wanna Get Funky
  4. I Found Love
  5. A Song Is Just a Song
  6. Takin' Over
  7. Gonna Love U Over
  8. The Mood
  9. Take a Toke
  10. Just Wanna Chill
  11. All Damn Night
  12. Share That Beat of Love
  13. Hip Hop Express
  14. Robi-Rob's Boriqua Anthem
  15. C+C Has Left the Building
  16. The West
  17. Good or Bad
  18. A Moment of Silence for Larry Levan
  19. A Moment of Silence for Chep Nunez
  20. Papermaker

C+C Music Factory (1995)Edit

C+C Music Factory - C+C Music Factory

C+C Music Factory

  1. What Can I Do (To Make You Stay)
  2. Don't Stop the Music (featuring Charlie Brown and Greg Nice)
  3. I'll Always Be Around
  4. Loving You
  5. Searching
  6. Till the End of Time
  7. Still
  8. I Wanna Blow Your Mind
  9. It's So Easy to Love You
  10. Musica Es Mi Vida
  11. Latinos Del Mundo (Siguen Bailando)

Songs On Compilations And SoundtracksEdit

Other SongsEdit

  1. A Song Is Just A Song (Interlude II)
  2. Do You Wanna Get Funky?
  3. Good Or Bad (Interlude VI)
  4. Things That Make You Go Hmmmm....

Additional information

Related artists:
Genres:

External links