FANDOM

1,928,284 Pages

StarIconGreen
LangIcon
​G-Unit Anthem

This song is by 50 Cent.

G-Unit in tha House (wut nigga wut)
G-Unit in tha House (wut wut wut)
G-Unit in tha House (wut nigga wut)
G-g-g-unit!

Tony Yayo:

In my hood you get no points for your jumpshot
As soon as the sun rise, we back on the block
This stress got me feelin' like an old man
And I stay on point for that red and gold van
It's the free lance performer YaYo be a pro
'Cause the flows been hot, since G.I. Joe
Yo my rhyme will have you noddin, like Raw in the Street
So freaks gimme ass like toilet seats
Get at me, you really think you holding big daddy?
So where's ur in door courts, and bowling ally?
I got heart like a hoover crip, but bust slugs like an IngleWood Blood
I mengle wit Thugs, my single will buzz
Import, export get rid of tha drugs
Styll pack my Dope up witta mass of some gloves
I use to have 8-balls in my 8-Ball jacket
Now I dawg lex coops, like dukes and luke of Hazard


Lloyd Banks:

I put carpet Burns on these Waxters these days
Till they need bandages on they knees like Pat Ewings Legs
I'm always wit a bisquit
Only way I get blue balls, is if a bitch had blue lipstick
U broke rob more blocks
U ain't gotta know how to break dance, to whind up on a card board box
Gucci down to my sock, groupies hound to dey spots
Different format, keep groupies round for tha cops
She'll be down for tha watch, I ain't generous or courtieous
I'm running from a dirty bitch, nigga you thirty-six
Y'all don't want it with tha kid at all
Same shit, bigger bathrooms my niggaz brawll
When we come after u, it ain't no graze shots
This nigga leave a HOLE in ya chest bigger than flava-Flave Clock
You pussy, I think even Pac can smell this shit
Cause on the inside you softer than a mozerella stick (bitch)


50 Cent:

I'm the leader of the New School now nigga wut!
I got the4-4 pull out tear yo bitch ass up
I pop-rob nigga front I out my knife in yo gut
Have you in I.C.U screaming Ah! I'm cut
I go RAH-RAH, like a dungeon dragon
But I keep my pistol on me so my pants ain't sagging
Everytime I'm in the house, niggaz grill a nigga
But they feel a nigga, 'cause I'll kill a nigga
Ooh squeeze, shorty better stay out my lane
Before I send one of my soldiers to blow out ur brain
Ima General (wut!) niggaz solute me
U a dead man if you attempt to shoot me
I done lost some of my brain watchin military flicks
Got the whole G-Unit on some Military shit
(Private Banks request permission to speak)
Speak Nigga!
Its dangerous when its decipline involving street niggaz!

Close Chorus 2x