Wikia

LyricWiki

Madlocks:Fab-U-Luss Lyrics

Talk0
1,779,003pages on
this wiki
Madlocks
StarIconGreen
This song is performed by Madlocks.
Number 1
Uh uh uh
What?
Madlocks
What?
We set it off like this y'all
So what you need money?
You gonna roll with me?
You gonna ride with me?
You get high with me?
Come on baby
Yo, yo

I'm gonna make he whole place holla
We straight dog with the top dollar
I tear that ass like a pitbull or a rottwiler
Snatch your cash sugar coat it with the ice collar
Light it up like a bon fire
We always talk like the inquirer
So they better get a spare for this flat tire
All the diamond cut, ladies with the saphire
No doubt
You are freak you can meet me at the mo' later
You can bring a friend
I bring the camcorder
We can start in the bed and end up in the shower
Then you can take it again gobble than swalla
Don't you leave lipstick on my shirt collar
I am going to find out and you know I can be your lover
Don't you know its Madlocks and their ain't no no other
So bring it on, what

[chorus]
Don't y'all chicks wanna hang with us?
Don't y'all chicks wanna bang with us?
It's Mad-Locks with the rigorous
Don't y'all know that we Fab-U-Luss
[x2]

I'm gonna make the whole place hot
Go on with your bad self baby don't stop
You at the indy 500 at the pitstop
You ride the boots the Louis Vutton with the ice rocks
Speed up in the drop top
In the truck
Don't know what you want
Show me what you really wwant
Cherry picker gold digger
Sly like a fox
So hit me up
Get up in your hot box
I don't wanna little let me take the whole drop
Plus you got some hot girls let me show fly
They so hot
They need to take a trip to the workshop
Let me set it off
I'm gonna blow the whole spot
Don't yo know the name is Madlocks
Turn it down cuz we know you might call the cops
Cuz you know I'm gonna hit it
I'm the sure shot, so bring it on

[chorus]
Don't y'all chicks wanna hang with us?
Don't y'all chicks wanna bang with us?
It's Mad-Locks with the rigorous
Don't y'all know that we Fab-U-Luss
[x2]

I'mma gonna get the whole place crazy
What you want?
Show your Madlocks love baby
Champagne ice chips, honey on your tummy
I'm a straight dog you can be my love bunny
Snuggle up let me touch, don't act funny
So let me set it off, let me be your big poppy
Don't you know I get platinum when it comes to fucky
Baby love why you gotta act so stucky
It takes more than that to get my blood money
You wanna get wet, i'm gonna leave you so sticky
It really don't matter love, i ain't really picky
They heads move two monkeys
So what love don't you wanna be the one wifey
Keep this sauce hot cuz you know I like the spicy
I know you really feel me
We can make another chapter for the next story

[chorus]
Don't y'all chicks wanna hang with us?
Don't y'all chicks wanna bang with us?
It's Mad-Locks with the rigorous
Don't y'all know that we Fab-U-Luss
[x6]

From the top to the track
Bottom to the bottle
Don't know you shock, yeah we gotta it

From the top to the bottom
From the top to the bottom
Madlocks and we rigorous, what
Y'all don't know

Around Wikia's network

Random Wiki